loading...
سایت متفاوت جیز میز | دانلود
Jizmiz بازدید : 610 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

هیچ وخ یادم نمیره
برا اولین بار که با یه دخدر رفتم کافی شاپ
دخدره پولدار
مام گفتیم جلوش کم نیاریم ماشین بابارو برش داشتیم و رفتیــــــم
کــلٍ پول تو جیبی یه ماهمو دادم کــروات خریدم "وری نایس"
نشـــسته بودیم منم داشتم میگفتم که :
آره بابام یه شاستـــی بلند داره ولــــی خودم چون خیلی رو ملـــی بودن خودرو تاکیید دارم و کلا سعی میکنم آدمی خاکــــــی باشم این پژو زیر پامه
دختره برگش گف : پژو که ملی نیس :/
مام که دیدیم ســـوتیو دادیـــم زودی بحثو عوض کردم
من:آره ه ه یه ویلام داریم تو لواسون 1 هکــتار
دخــدرِ:wOw
من:کاروخونه پوشک مای بی بی برا بابامه
دخـــدرِ:اونکه یه شرکت خارجیه
من: آیییییییییم ساری منظورم پوشک چیک چیک بود :)
هییییی داشتم خالـــی میبـــستم که پســـر عموم با نامزدش اومـــدن
ینـــی از اونی که از روز اول شانسو تقســــیم میکرد شخصن کمال تشکرو دارم
پســرعموم:عــه ببین کـی اینجاس, مانـــی
پســر باز کــه ماشین باباتو برداشتـــی اومدی لاو بترکونی
هیچی دیگه از اون ببعد هــــر وخ دخدره رو میبینم
میگه:
»»»سلام م م مــــای بـــی بــی «««
»»»اون خودرو ملیت کجاس پّ ؟؟؟«««
»»» ینی اون ویلات تو لواسون تو لوزالمعدم «««
منم یه لبخند ژکــــوند تحویلش میـــدمو زود صحـــنه رو تــرک میـــکنم¯\_(ツ)_/¯

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3554
  • کل نظرات : 129
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 282
  • آی پی امروز : 676
  • آی پی دیروز : 618
  • بازدید امروز : 4,784
  • باردید دیروز : 5,080
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48,522
  • بازدید ماه : 116,734
  • بازدید سال : 769,626
  • بازدید کلی : 5,150,620