loading...
سایت متفاوت جیز میز | دانلود
Jizmiz بازدید : 516 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

انتظارش،انتظارم سیرکرد
آنکه میخواهدبیاید دیرکرد
تابه کى درانتظارش دیده بردردوختن؟
آمدن;
رفتن;
ندیدن;
سوختن…
ای که دستت میرسدبرزلف یار;درحضورش نام ماراهم بیار..الهم عجل لولیک الفرج.تعجیل درفرجش صلوات
::
::
آقا جان :
” هزار نامه نوشتم به اشک دیده برایت/ مگر که نامه بیچارگان جواب ندارد “

السلام علیک یا بقیه الله ارواحنا فداه…

::
::
دلم به مستحبی خوش است که جوابش واجب است:
السلام علیک یا بقیه الله……..

::
::
دستِ دل هآمان در دست هَمـ باشد اگر ؛
نآمه هامان به خطِ کوفـی نباشند اگـر ؛
او که بر دِل ها حـکومَت می کند ؛
خوآهد آمَد قطعاً ..
::
::
می آید روزی که فاطمیه مکان شود و مهدیه زمان…

::
::
سلام آقا فدای تو غصه ی من غمای تو //دردو بلات برای من درد سرام برای تو//سلام آقا فدای تو باز دلمو آتیش زدی//گفتی یروز جمعه میام این جمعه هم نیومدی
التماس دعا
::
::
درسینه ام ز دوری تو غیر آه نیست/ مارا به غیر سایه ات آقا پناه نیست// وقتی که هست جلوه ی خورشیدی شما/ اصلا مجال جلوه انوار ماه نیست// ای سینه زن ترین غم مادرت بیا/ این انتظار سینه ی ما که گناه نیست// امشب بیا و درد دلت را به من بگو/ گرچه دلم به سنگ صبوری چاه نیست// ای روضه خوان پهلوی مادر نگاه کن/ اشک دل است میچکد اشک نگاه نیست// آقا ببخش روز دگر حرف میزنم/ امروز حال مادرتان روبه راه نیست//

::
::

اولین جمعه سال ۹۲ آمد، مهدی جان سخت است بر من که امسال هم تمام شود و تو را نبینم،آقا جان اشکهایم را برای تو خواهم ریخت و در هر نماز خواهم گفت “اللهم کن لولیک الحجه ابن الحسن” و از خدا می خواهم که امسال چشمانم روی ماه تو را ببینند.

“السلام علیک یا صاحب الزمان”

::
::
من شنیدم که شمافصل بهاری آقا

¤به دل خسته ما صبر و قرارى آقا ¤
حیف سالیکه گذشت و خبرى ازتو نشد

¤هوس آمدن این جمعه ندارى آقا¤

درهیاهوى شب عید توراگم کردیم

¤ غافل از اینکه شمااصل بهاری آقا¤
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام پیشاپیش سال جدید را خدمت شما وخانواده محترم تبریک عرض میکنم.
ارادتمند

::
::

دیگر شد ام دچار وسواس بیا»»
بد جور به عصر جمعه حساس بیا»»
گفتی به عموی خو ارادت داری
اینبار قسم به دست عباس بیا»»

::

::
روزگاریست , باد می وزد وگل پرپر میشود
به امید روزی که گلی بشکفد وبادها را پرپر کند
(سلامتی و تعجیل در ظهورشان صلوات)
(صلوات)

::
::
ای آخرین توسل سبز دعای ما؛ آیا نمیرسد به حضورت دعای ما؟ شنبه دوباره شنبه…،دوباره سه نقطه چین؛ بی تو چه زود میگذرد هفته های ما
برای ظهور آقا دو تا صلوات بفرست(صلوات)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3554
  • کل نظرات : 129
  • افراد آنلاین : 104
  • تعداد اعضا : 282
  • آی پی امروز : 667
  • آی پی دیروز : 919
  • بازدید امروز : 1,631
  • باردید دیروز : 10,173
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 47,614
  • بازدید ماه : 47,614
  • بازدید سال : 1,093,906
  • بازدید کلی : 5,474,900