loading...
سایت متفاوت جیز میز | دانلود
sadeh72 بازدید : 724 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه92

اس ام اس عاشقانه92

آهستـه فتــــح کرده ای با چشمهایت

هرچـــه داشته ام را

حالا تمام جهــان من مستعمره ی توست

آهستـه فتــــح کرده ای با چشمهایت

هرچـــه داشته ام را

حالا تمام جهــان من مستعمره ی توست



***************تفریح سنتر***************



دوست دارم تا ابد یادت کنم

با صدایی خسته فریادت کنم

دوست دارم با تو باشم هر زمان

گر تو باشی،من نبارم بی امان



***************تفریح سنتر***************

من ازت چیز زیادی نمیخوام / خیلی ساده با دلت کنار میام

مثل آسمونو اون ستاره هاش / به تو وابسته شدم , یواش یواش



***************تفریح سنتر***************

بی شک کپی رایت را خدا رعایت کرد !

وقتی تو را بی همتا آفرید . . .

مرا که هیچ مقصدی به نامم…و هیچ چشمی در انتظارم نیست را ببخشید

که با بودنم ترافیک کرده ام . . .




***************تفریح سنتر***************


سلام به اون عزیزی که ، فاصله ها باهاش دارم

تو دفتر خاطره هام ، خاطره ها باهاش دارم

آرزوی دیدن اون ، صورت زیباشو دارم

آخر حرفمم اینه هرجا باشه دوسش دارم
در این آشفته بازار

هر چقدر هم که گران باشد باز هم میخرم

نازت را میگویم !!




***************تفریح سنتر***************


" تـــو "

دو حرف بیشتر نیســـت ،

کلمه ی کـــوتاهی کـه برای گفتنش ..

جانم به لب رسید و ناتمام ماند ..

تمام حرف ها پشت سرت بود ، به دنبالت الفبا را قدم زدم ؛ تو حرف نداشتی !



***************تفریح سنتر***************

گرمایی بودم همیشه ، ولی بین خودمان بماند

سرمایی می شوم وقتی پای آغوش تو در میان باشد !

 


***************تفریح سنتر***************
آدم ها ... ،

باهــــــم ها و بی هـــــم ها ...

زوج و فــــرد ...

و منـی که انگــــار با پـــلاک  تـــنهــــائی ...

هیچ راهی به محدوده ی زوج و فرد نـدارم...!




***************تفریح سنتر***************


بـی تو

تنهـاییـم را پک می زنم

تـا ریـه هایـم زنـدگـی را کـم بیـاورد

و شـرعـی ترین خودکـشـی را تجـربـه کنـم !!

برای یک ماه نبودنت را سکوت می کنم !

سحر با یک عکس ، افطار با یک خاطره . . .




***************تفریح سنتر***************


عشق های امــروزی بی نام قابل انتقال به غیر

و معاف از احساس میباشند . . .


***************تفریح سنتر***************


من از تمام آسمان یک باران را میخواهم

از تمام زمین یک خیابان را

و از تمام تو …

یک دست که قفل شود در دست من




***************تفریح سنتر***************

چه داستان غریبیست داستان زندگی!

دستی که داس را برداشت همان دستیست که گندم را کاشته بود . . .



***************تفریح سنتر***************


دلم را

به روی عالم و آدم بسته ام

مگر ” دلبستگی ” همین نیست؟




***************تفریح سنتر***************


من عاشق آن دیده چشمان سیاهم / بیهوده چه گویم که پریشان نگاهم
گر مستی چشمان سیاه تو گناه است / من طالب آن مستی و خواهان گناهم . . .




***************تفریح سنتر***************
 
 
دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست !
مرا شاد میکند !
لبخند را به دنیایم هدیه میکند . . .
حتی این روزها گاهی پرواز میکنم !
من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز تو این دنیا دوست دارم !

 


***************تفریح سنتر***************
 

عمری زندگی کردم تا بدانم عشق چیست / عشق یک فرصت است ، تکرار آن ممکن نیست .

 


***************تفریح سنتر***************
 

من کلبه خوشبختی تور را روزی با گلهای شوق فرش خواهم کردو قشنگترین لحظه هایم را به پای ساده ترین دقایقت خواهم ریخت تا بدانی عاشقترین پروانه ات خواهم بود . . .

 


***************تفریح سنتر***************

 

من هیچم و تو در تمامِ هیچِ من همه ای . . .




***************تفریح سنتر***************


درد یعنـی

دلــــم بــراش خیلــــی تنـــــگ شده

امــــــا

هیــــچ غلطــــی نمـی تــونـــم بکنــــم …




***************تفریح سنتر***************


خسته ام....نه از راهی که آمده ام !!!

یاانتظاری که گاه امانم را میبرد...

خسته ام از تکرار ندیدنت...!!!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3554
  • کل نظرات : 129
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 282
  • آی پی امروز : 332
  • آی پی دیروز : 705
  • بازدید امروز : 6,450
  • باردید دیروز : 5,961
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,450
  • بازدید ماه : 124,361
  • بازدید سال : 777,253
  • بازدید کلی : 5,158,247