loading...
سایت متفاوت جیز میز | دانلود
Jizmiz بازدید : 526 دوشنبه 15 آبان 1391 نظرات (0)

وقتی توبیخ را با تمجید پایان می دهید، افراد درباره رفتار و عملکرد خود فکر می کنند، نه رفتار و عملکرد شما .کورش کبیر

 

 

با یاد رفیق است که دنیایم زیباست
با عشق رفیق است که دنیایم بر پاست
فرداست که ز دنیا رفتم
این رفیق است که گوید خاک رفیقم اینجاست

 

 

آدما باید یکیو داشته باشن که هر وقت
خسته
پکر
داغون
عصبی
و مریض بودی
ازت نپرسه
چرا؟
فقط دستت رو بگیره و بگه :
بلند شو بریم یه دور بزنیم، دوست ندارم این شکلی ببینمت..

 

 

دنیا جون شرمنده!
مث اینکه خیلی برات مشغله ذهنی درست کردم!
هرروز باید کلی زحمت بکشی،فکر کنی،ببینی چطور باید بچزونیم..

 

 

سکوت نکرده ام ، فریادم بی نهایت بلندست
تو عاجزی از شنفتن !

 

 

نظم زمان دروغه ..... ی دروغه بزرگ......
لحظه های خوشیتو با سرعت زیاد رد میـــکنه!!!!
امـــــــــــا همین ک ب بدبختیات میــــرسه. میزنه رو stop
بـاید هولش بدی تا بره جلـــــــــــــو......!!!!!!!!!!

 

 

گذشته که حالم را گرفته است !
آینده که حالی برای رسیدنش ندارم !
و حال هم حالم را به هم میزند
چه زندگی شیرینی!…

 

 

میدونی با این که سگ به وفاداری معروفه...ولی بازم بعضی ها میگن از یه کاری مثل سگ پشیمونم؟؟؟چون ته وفاداری پشیمونیه!

 

 

خيلي ها دلـــــــــمو شكستن؛ ولي تو با همه "فـــرق" داري! آخــه يه ضرب المثل هست كه ميگه: كـــــــــــار را آن كرد كه تمــــام كرد...

 

 

تاس من جفت شیش هم که می آورد،باز هم خانه ی "مارها" سهم من است...!

 

 

ﻣﺎﻣﺎﻥ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﻪ ﭘﺴﺮِ ﺍﻭﻧﯿﮑﻪ ﻣﺮﻏﺪﺍﺭﯼ ﺩﺍﺭﻩ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﺜﺒﺖ ﺑﺪﻡ ﯾﺎ ﺍﻭﻧﯿﮑﻪ ﻧﻮﻧﻮﺍﯾﯽ ﺩﺍﺭﻩ ؟
“ﺟﺪﯾﺪﺗﺮﯾﻦ ﺩﯾﺎﻟﻮﮒ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺧﻮﺵ ﺷﺎﻧﺲ”

 

 

میترسم تحریم رو کامل کنند، دیگه برای خانمها لوازم آرایش وارد نشه!!!
فک کنید چه کابوسی جلوی چشامونه!

 

 

الان مدتیه گیر کردم بین این دو ضرب المثل، دارم هنگ میکنم:
بالاخره :
1:«جواب ابلهان خاموشی است»
یا
2:«سکوت علامت رضاست»؟؟؟؟

 

 

لذتي كه در "كوفت" گفتن مامان هست
در "قربونت برم" هیچکس نيست!
سلامتی همه مامانا! ♥

 

 

خیابان دلم بی رهگذر شد غریب افتاده بی همسفر شدهمان یاری که روزی عابرش بود دگر از حال و روزم بی خبر شد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3554
  • کل نظرات : 129
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 282
  • آی پی امروز : 232
  • آی پی دیروز : 705
  • بازدید امروز : 4,100
  • باردید دیروز : 5,961
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,100
  • بازدید ماه : 122,011
  • بازدید سال : 774,903
  • بازدید کلی : 5,155,897