loading...
سایت متفاوت جیز میز | دانلود
Jizmiz بازدید : 370 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)

وقتایی اونقدر هیشکی حالی ازت نمیپرسه که آدم شک میکنه نکنه مرده و خودش خبر نداره!!!

 



چــه زیبــاست وقتـی میفهمـی
کسـی زیــر ایـن گنــبد کبــود
انتظــارت را میـکشـــــد
چــه شیــــــرین اســـــت
طعــم پیامکی کــه میگـــوید :
" کجایـی" .....



دل تنگم!
دل تنگِ خیلی چیزها
دل تنگ این همه دل تنگی ها
چیزهایی که بر من گذشت و هرگز باز نخواهد گشت!
دل تنگم
دل تنگ نیمه شبهای دل تنگی
دل تنگ این همه نبودن ها
دل تنگ این همه دل تنگی ها
دل تنگ عهدهایی که کسی آنها را نبست
دل تنگ تمام چیزهایی که میشد باشد و نیست
و تمام هست هایی که نیست!
حتی آنان که دلشان برایم تنگ نخواهد شد!!
دل تنگ تر نیز خواهم شد
می رسد روزی که بگویم:
دلم برای آن روزها ی دل تنگی تنگ شده!!



به مدت تمام دلتنگی هایم به من بدهکاری...
وعده ما باشد روزی که دلتنگم شوی...



دیروز برای تو سوختم ...
امروز رها میشود خاکسترم در باد ...
فردا ...
.
.
.
.
واقعا دوستم داری ؟ ...



خنده هات پیشکش همون که تو رو از من گرفت !
فقط خواهشا وقتی حالتو گرفت ، برنگرد زار بزن . . . !



همین الان پاشین برین ماماناتون رو یه دقیقه نگاه کنین ... یادتون نره یه سریا هستن حاضرن همه چیزشون رو بدن اون یه دقیقه رو داشته باشن با آرزوی سلامتی برای همه مادرا و آرامش برای همه مادرای از دنیا رفته . . .
بزن لایکوووووووو!!!!!!



مال مــن نیستـــی !
امــــــــا …
دلـــ❤ـــی که با تو باشــــد
این حرفهـــا را نمیفــــهمد



میگویند دلتنگ نباشم!
خدای من ...
انگار به آب میگویند خیس نباش!



نه "رضا"ست
نه ضامن اهو
اما هر چه است خیلی غریب است حال این روزهای من



شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم
خداحافظ ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم
خداحافظ ، و این یعنی در اندوه تو می میرم
در این تنهایی مطلق ، که می بندد به زنجیرم
و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد
و برف نا امیدی بر سرم یکریز می بارد
چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟
چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟
خداحافظ ، تو ای همپای شب های غزل خوانی
خداحافظ ، به پایان آمد این دیدار پنهانی
خداحافظ ، بدون تو گمان کردی که می مانم
خداحافظ ، بدون من یقین دارم که می مانی !!!



ﺑﻌﻀﻲ ﺣﺮﻓﺎ ﺭﻭ ﻧﻤﻲ ﺷﻪ ﮔﻔﺖ،ﺑﺎﻳﺪ ﺧﻮﺭﺩ !!
ﻭﻟﻲ ﺑﻌﻀﻲ ﺣﺮﻓﺎﺭﻭ،ﻧﻪ ﻣﻴﺸﻪ ﮔﻔﺖ،ﻧﻪ ﻣﻲ ﺷﻪ ﺧﻮﺭﺩ ! ﻣﻲ
ﻣﻮﻧﻪ ﺳﺮﺩﻝ!
ﻣﻴﺸﻪ ﺩﻟﺘﻨﮕﻲ ! ﻣﻴﺸﻪ ﺑﻐﺾ ! ...
ﻣﻴﺸﻪ ﺳﻜﻮﺕ! ﻣﻴﺸﻪ ﻫﻤﻮﻥ ﻭﻗﺘﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﺧﻮﺩﺗﻢ ﻧﻤﻲ ﺩﻭﻧﻲ ﭼﻪ
ﻣﺮﮔﺘﻪ !........



دَمــَــش گـــَــرمـ ...
بـــاران را مــےگـــویـــــَــمــ
بـــه شـــانـــہ امـ زد وگــُـفــــت : خــَـســتـــہ شُــــدے.. امــــروز را تــُــو اســـتـــراحــَـت کـــُـن...
مـَــن بـــه جــــایـــَـت مـــے بـــارَمـ.....



عشـق را عاشـق شناســـــد
زنــــــدگــی را مــــــــــن
من که دیدم عمری پائیـــــــــــن و بالایــــــــــش
تــــــف بر صورتـــش
لعنـــــــــــــــت به معنــــــــــــایش


 

دراین بازار نامردی به دنبال چه میگردی؟ نمی یابی نشان هرگز توازعشق وجوانمردی! بروبگذر از این بازار'' ازاین مستی وطنازی ! اگرچون کوه هم باشی در این دنیا تو می بازی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3554
  • کل نظرات : 129
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 282
  • آی پی امروز : 664
  • آی پی دیروز : 618
  • بازدید امروز : 4,230
  • باردید دیروز : 5,080
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47,968
  • بازدید ماه : 116,180
  • بازدید سال : 769,072
  • بازدید کلی : 5,150,066